- epic fail

Godmorgon!

Vaknade för ca en halvtimme sen om inte mer. Fast jag låg kvar i sängen och bara njöt av helgen ett tag till. När jag gick upp kände jag att jag är helt genomförkyld, ont i halsen och superont i nacken. Fan :( Det är inte alls kul. Och som jag alltid brukar göra när jag har gått upp på helgerna är att sätta mig vid datan och lyssna på hög musik och sjunga. Dock så låter det nog allt annat än bra med denhär rösten.. Men men, det är ju ingen annan än jag som hör. Idag så ska jag bara vara hemma typ, eller jag ska åka till åby och fixa en grej sen. Senare ikväll så kommer familjen Andersson hit. Ska bli redigt nice! Länge sen sist nu, så det ser vi fram emot. Men nu ska jag nog återgå till min sång ♥

kram kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!