- good morning

Hej på er!

Just nu sitter jag här och borstar tänderna. Jag gick upp vid halv 9 idag och har redan hunnit äta frukost, sminka mig, ta på mig kläder och nu borsta tänderna. Sen ska jag ta halv 10 bussen in till skolan. Vi har sovmorgon idag för att våran lärare i spanskan skulle bort eller vad det var, så då hade vi ingen lektion. Just nu sitter jag och lyssnar på Count on me - Bruno Mars och tänker på en god vän. Men nu måste jag nog röra mig ifrån datan och göra nånting med mitt hår. Vi får höras senare!

Kram kram, hoppas ni har en toppendag!


Söt bild på mig och bästis. Det är även min bakgrund på telefonen, hah!

Kommentarer
Mamsellen

Vilken fin bild på fina tjejer...

Kramis

Ps...kul att du bloggar igen...ds

2010-11-10 20:12:46
ida

Sv: Tack mamma!

kraaam

2010-11-10 20:23:40
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!