- håkan hellström

Hejsan!

Jag måste bara säga att jag är så hiiimla avendsjuk på Louise som har varit på Håkan ikväll. Oh jag hade ju också velat sett han live! :( Men nästa gång SKA jag göra det, det har jag bestämt med mamma också.

Men idag så har jag inte gjort så mycket, åkte till åby och lämnade min prinsessa (syster) på maskeradkalas förut. Hon var självklart prinsessa. Sen åkte jag och mamma och fixade lite. Och sen åkte vi hem till Walle och Lowisa. Mina små kusiner, som måste vara dom sötaste i hela världen! Så gosade lite med dom. Och sen åkte vi hem och jag städade mitt rum och lyssnade på väldigt bra musik. Runt halv 7 nån gång så kom Victor, Lina, Elliot, Helena och Classe hit. Vi typ åt, pratade, spelade buzz och pratade ännu mer. Det var riktigt trevligt faktiskt. Himla länge sen dom var här sist. Dom åkte hem typ nyss, och nu satte jag mig vid datan. Men är ganska trött så ska nog inte sitta här allt för länge.



Jag skulle egentligen lägga upp en bild på Walle och Lowis men det vart nått fel -.-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!