- nothing to do

Har du:
Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? Ja
Någon som du hatar? Hehe, ja det har jag nog
Vem kramade dig senast? Det var nog Olivia eller mamma
Vem pussade dig senast? Hm.. vet faktiskt inte
Vem ringde dig senast? Louise
Vem ringde du senast? Louise 
Vem var hemma hos dig senast? Lina
Vem var du hemma hos senast? Louise's syster 
Har du några kärleksproblem? Nja, för tillfället finns det ingen jag är kär i så då finns det inte så mycket problem :)
Har du pratat med någon idag? Haha, ja såklart
Har du gråtit idag? Nix
Har du skrattat idag? Jag skrattar nästan alltid 

Jag:
Är singel? Jajemen
Svär ofta? Nja, ibland
Sjunger i duschen? Ja det gör jag nog
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Ja det skulle jag nog
Skrattar åt dina egna skämt? Hehe... ja
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? Jag vet faktiskt inte 

Har du:
Piercingar? Nej. Eller öronen
Syskon? Ja
Jobb? Nej, eller jo egentligen
För många vänner? Man kan inte ha för många vänner
Rymt hemifrån? Haha, ja! Jag var dock 7 år eller något
Färgat håret? Ja
Bra självförtroende? Naeva 
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja  
Varit kär? Ja
Somnat i skolan? Det har väll alla
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Sorgligt nog ja..
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Det har nog hänt 
Smugit ut utan lov? Nja
En hemlighet som ingen annan vet? Nja, eller. Jo typ 
Sovit en hel dag? Ja
Somnat gråtande? Japp
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Haha, nej
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Ja
Haft ett förhållande i under en månad? Haha, ja! 
Färgat ditt hår svart? Ja


Vem/Vilka:
Slog du senast? Jag slåss inte, haha
Fick du sms från senast? Världens bästa Louise
Skulle du kunna göra allt för? Familjen och Victoria
Kan du lita på mest? Victoria, Louise, Jenny och Alida
Vet mest om dig? Det är nog dom 4 över
Sov du tillsammans med senast? Shivaz

Allmänt:
Har du pussat en groda? Nej fyfan vad äckligt!
Kan du hjula? Haha, nae jag tror inte det
Biter du på naglarna? Japp
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa loss
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Tveksamt
Har du sjungit inför publik? Nej
Är du hungrig? Nej
Är du blyg? Ja, med nytt folk
Längtar du till mest just nu? Thailand! efter det sommarlov! och gymnasiet
Ska du göra i helgen? Fredag vet jag inte, lördag så fyller min kusin år så då ska vi fira honom och sen på söndag så ska jag på dop
Har du för kläder på dig? Tights och tröja + underkläder
Gjorde du igår? Skolan sedan Louise
Åt du senast? Pytt i panna för någon timme sen
Har du för mobil? iPhone
Vad köpte du senast? Jag vet faktiskt inte, tuggummi kanske?
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Ringt till pappa

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!