- one two three

Hello people


Just nu sitter jag och sjunger på count on me. Igen. Himla bra låt tycker jag!
Men iallafall, imorse var ju jag hos tandläkarn. Jag kom till skolan vid 10 i 10 eller nått. Sen direkt så skulle jag på kamratstödjar möte. Och det tog ovanligt lång tid så jag kom tillbaka till spanskan när det var ca 10 minuter kvar av lektionen. Men det funka ju det med. Efter det var det lunch, chili con carne. Och det är inte min grej! Usch. På lunchrasten så gick jag och Frida ner till musiken, där typ alla andra i våran klass också var. Så spelade vi lite och sådär. På heltiden efter var vi också nere vid musiken. Sen var det bara NO kvar. Och då såg vi på film, så det var inte speciellt jobbigt. När vi slutade så åkte jag hem till Louise's syster. Där var Louise. Haha, vi typ kollade på film och pratade om allt och inget. Sen tog jag 6 bussen hem, och när jag kom hem så åt jag och nu sitter jag här. Hade tänkt att se på idol men det är inte sådär as kult tycker inte jag. Men men, that's life. Ska väll iallafall gå ner och va lite social med mina päron. Jag skriver nog mer senare

Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!