- så dansar vi till dansmusik igen

Låten börjar bli lite old, men det gör ju inget!


Idag så började jag skolan 10 över 8 med matte. Det var ganska boring men vi gjorde inte så mycket, vad jag minns iallafall. Gick igenom något papper osv. Tyvärr så var Cornelia sjuk och så var Frida på samtal. Fast sen kom Frida och rädda min dag lite. Efter matten hade vi SO. Vi hade genomgång om typ etiska frågor. Och jag måste säga att det faktiskt var riktigt intresasnt och roligt. Inte så ofta det händer. Men sen heltid i samman. Tränade på engelska glosorna. Efter det var det lunch. Potatisbullar. Ingen favorit med det funkade iallafall. På lunchrasten så var vi i musiksalen och övade lite på musik. Och så spelade även Jonas en låt för mig och Frida. Han är så himla duktig! Men sen var det engelska, då hade man taggat glosförhör och tränat in varenda jävla bokstav i huvet men sen kommer min favoritlärare och säger att vi inte ska ha något förhör. Kul? NEJ! Inte alls, då vart jag ganska så jättesur. Men jag såg till att vi har glosorna till tisdag istället. Yey, bästa jag. Efter det var det NO, det var faktiskt också förvånansvärt kul. Eller, kul och kul vet jag inte. Men det var iallafall inte tråkigt. Sen var det matte IGEN, vi hade ett typ test eller prov eller vad man kan kalla det. Det gick nog ganska bra tror jag? Hoppas det iallafall! Idag fick jag även reda på att jag fick VG med ett litet minus i kanten på min bild redovisning. Och även ett VG med ett plus i kanten på en bild jag har gjort. Det var ju ganska kult. Efter skolan så åkte jag till Haga och mötte upp Louise. Då åkte vi till stan, sen gick vi och mötte Josefine. Vi gick omkring och strosa och kollade lite på stan och så. Hade tänkt att hitta en farsdag present till min kära far men det gick inte särskilt bra. När Louise åkte hem så gick jag och mötte upp Sandra. Gick med henne på stan ett tag och sen åkte jag hem. När jag kom hem så åt jag och pratade lite med the family liksom. Och nu sitter jag här och lyssnar på hög musik. Underbart!


Egooo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!