- vad är detta

Hej!
Asså, förlåt för att jag uppdaterar så sällan. Men jag glömmer verkligen bort bloggen ibland?
Men idag så var jag hemma från skolan. Kände att jag inte mådde riktigt bra och aa. Då var det lika bra att vara hemma men nu mår jag iallafall bättre så jag ska gå till skolan imorgon. Idag har jag iallafall pluggat typ hela dagen faktiskt. Har blivit helt klar men allt som har med SO:n att göra vilket känns bra. Har även kollat lite på NO:n eftersom att jag har prov på fredag och det känns också väldigt bra faktiskt. Hoppas bara att resultaten blir lika bra. Just nu så sitter jag faktiskt och stickar, pratar med Louise i skype och lyssnar på underbara jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. Fyfan vad bra Håkan är. Nästa gång han spelar SKA jag se!!!!
Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!