- vocabulary

Tjabba tjena hallå!

Idag hann jag ju med ett morgoninlägg, men det är ingenting ni ska vänja er med. För det är inte alls säkert att jag hinner göra det varje morgon. Men jag började som sagt 10 över 10 med matte. Gick ganska bra, det var som den lektionen som var igår. Efter det var det lunch. Kyckling i currysås med ris. Och även typ stekt potatis. Ganska opassade till det andra, men det var ändå gott. Efter det var det idrott. Och jag tror nog att jag dog lite smått. Naerå, men egentligen var det inte såå jobbigt. Men på nått sätt kändes det iallafall. Jag som är den typ mest ovältränade människan i hela världen också.. Haha, nae men det var skönt på något sätt. Nu känner det dock som att mina ben är som spagetti-ben. Dock typ dubbelt så tjocka mot vad dom brukar va. Fast det är ändå en skön känsla! Efter det var det musik och jag lärde mig spela bas. Grym var jag, det sa iallafall Annika :-D Sen vare svenska, vi typ testade på att göra lite nationella prov och så. Det gick ju ganska bra, hoppas att det går bra på riktiga nationella som är i februari sen. Efter det så slutade vi. Vid halv 4 typ, segt! Men aja. Sen gick jag och Cornelia hem till henne. På vägen lyckades jag skrämma livet ur henne och även mig själv. Haha, det är seriöst bara jag som lyckas. När vi kom hem till henne käka vi mellis. Det vart lite flashbacks från typ 4:an. Sen pluggade vi spanska. Det gick faktiskt ganska bra, även att vi var trötta och flummiga. Sen tog jag 7 bussen hem. När jag kom hem så åt jag lite och sen gick jag upp här och nu sitter jag lite vid datan och pluggar på samma gång. Det känns sådär, men det är inte så svårt plugg nu så det är lugnt. Nu om cirka 20 minuter så börjar Grey's Anotomy. Eller hur det nu stavas, har faktiskt glömt bort. Illa! Men nu ska jag plugga lite. Skriver mer senare.

Kram ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!