GÄSTBLOGGAREN KUNG LOUIE

HALLÅ DÄR KÖTT OCH BLÅBÄR! Det är alltså inte den stora bloggerskan Ida som skriver, utan hennes homie Louise. Idisen has no internet. She is a very sad child right now :( Buhu. Hon försöker INTE uppdatera så mycket som hon kan. Har henne i örat just nu! hon sa alltså att jag skulle skriva det.
Men i fredags så va hon med mig, Victoria och Carl. Vi var hemma hos Carlen och spelade trivial pursuit. Innebär massa smarta frågor. Alltså ett utmärkt spel för mig och Idisen (som för övrigt va i lag. Vi emot Carl och Victoria) Vi tänkte att vi skulle krossa dom, men dom små barnen börja tjuta för vi ägde dom. så vi liksom koppla bort smartheten och lät dom vinna. Sen skulle Carl på bio och se nya parry hotter så vi andra åkte hem. eller aa, I alla fall Idisen och Victoria. Min buss va försenad så jag satt och frös arslet av mig i en extra halv timme. YEY!
Men nu är det idisen blogg så jag ska uppdatera hennes helg åt er. Nu vet ni ju vad hon gjorde på fredagen.
På lördagen var hon på öppet hus på JB och på Kungsgård. Hon får skriva själv senare vad hon tyckte. Det blir i alla fall John Bauer hör jag i örat. Aa för hon pratar ju i örat på mig. Sen på kvällen va hon med sin Bästis och dom såg på tv och Victoria åt äckligt godis, och idisen käka upp det andra som va gott. Sen sov dom. snark snark! zzzzzzzZzZzZZZz
Söndagen då, då va Idisen på dop i Linköping. Hennes små kusiner skulle alltså få namn och vatten på huvudet. Har för mig att det va Olivia som kasta vattnet på dom. Ida filmade hela alltet. Mobbning om ni frågar mig. Men dom fick fika sen på efterfesten så jag antar att det inte va så mycket mobbning. Senare åkte dom hem och då lekte hon med sin kära vän Jenny. Och dom kollade på tv (WIIIE)
Charå Bloggen! Peace out.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!