i love LA

Eller gör jag det?
Naevars men idag så gick jag upp cirkus 10 över 6. Gick upp, duscha, blåste håret, sminka mig och käka frukost på en knapp halvtimme. Vilket resulterade till att jag har nothing to do now. Men nu när jag kolla på klockan så såg jag att jag har något to do. Min buss går ju nämligen snart. Så nu ska jag röra mig neråt och ta på mig min nystrykta varma skjorta. Hihi. Sedan gå till bussen. Och sen ta bussen in till skolan. Sen gå i skolan sen åka till stan med bezta mami. Hihihiihhi. Men aå, jag KANSKE skriver mer sen. Min vän Nicole skulle vara ett gull och fixa designen. Väldigt generös! Tack på förhand vännen
Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!