crazy night

Igår så var jag med Victoria. Vid 10 eller nått kom Calle och Louise. Haha, det var väldigt mysigt :) Vi såg på Austin Powers eller hur det stavas typ 1 och en halv gång. Sen såg vi på Alvin och gänget 2 typ 4 gånger. Haha! Men aa, det kan ju bli så ibland ;) Dom åkte hem runt typ halv 4 eller nått, lång kväll. Efter det somna jag och Victoria direkt, haha nästan iallafall. Idag vaknade jag och trodde jag hade hamnat i en dröm eller nått. Haha, sjuk känsla. Men aa, idag vet jag inte riktigt vad som händer, sånt man märker :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!