- alla hjärtans dag

Idag började jag klockan 8. Hade SO sedan spanska. Efter det var jag på möte. Kamratstödjarmöte. Jag är en kamratstödjare. Jag är snäll. Även fast man inte kan tro det. Eller kan man det? hihi. Vid 12 ungefär så började vi våran friluftsdag. Jag, Cornelia, Frida, Marcusarna, Ville, Simon och Fredrik gick. I typ en och en halv timma. Måste erkänna att det var riktigt kul. Efter skolan åkte jag till JB. Ovanligt? Nej. Inte alls. Sedan gick jag och Louise till stan och köpte sallad sedan åkte vi hem till Emilie och åt salladen. Vi 3 såg på American history x eller nått sånt och dance flick. Orkar inte skriva mer nu, så nu kommer det bilder istället.
Alltså, vi har så kul. Helt sickt, älskar alla i min omgivning. Nästan.
Kram och kram, hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag.
För det har jag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!