- du har blivit ful

Hej på er.
Grov rubrik jag tog. Men det får bli så idag.
Just nu sitter jag här vid mitt skrivbord och lyssnar på underbara älskade Håkan.
Han är min favorit just nu.
Håkan Hellström – 13 (Thirteen)
Håkan Hellström – Vi Två, 17 Ar
Håkan Hellström – Gårdakvarnar Och Skit
Håkan Hellström – Hurricane Gilbert
Ni hittar dom i mitt hjärta. Även på spotify.
Sportlovet har spenderats i en säng. I Björnrike. Det var tänkt att det skulle bli en skidsemester.
Men jag vart sjuk. Ganska jättesjuk. Redan innan vi åkte. Redan på torsdagen innan lovet ens hade börjat vart jag ju sjuk. 39 graders feber, halsont, förkyld och allmänt off. Men vi åkte till fjällen iallafall. Jag vart sängliggandes. Vi kom mer eller mindre fram till att det var påbörjad lunginflammation. Så jag tog tabletter. Och tabletter. Och ännu mer tabletter och andra mediciner. Det var liksom dem som ens gjorde att jag orkade gå upp. Haha, illa. På onsdagen tror jag det var så kände jag mig lite bättre, min feber hade sjunkigt och jag kände mig redo för lite skidor! Där hade jag dock fel. Jag gav mig ut i backen men mådde genast mycket sämre. Så jag var tvungen att åka hem till stugan så mamma fick pyssla om mig lite. På torsdagen kände jag mig bättre och gav mig ut i backen på riktigt. Då gick det bra, väldigt bra. Jag kommer inte ihåg att det gick sådär fort att åka. Det var helt underbart. Jag hade ett par riktigt bra dagar i backen. Och självklart så var min bästa vän Victoria med mig. Så hon försämra inte någonting direkt. Vi åkte även skidor med Amanda, Linn, Malin och Lisa. Alltid kul med nytt. Idag är det söndag och igår bestämde jag och min vän Louise att jag skulle åka till henne imorgon (idag). Och det gjorde jag! Tidigt, jag var i krokek klockan 12 ungefär. Då kollade vi på tv. MTV - Brooke knows best. Grymt. Sedan gick vi ut och gick en lite prommenad. Vi gick även ut på bråviken. Vattet (isen) alltså. Och sen gick vi hem till henne och bara tog det extremt lugnt. Det var kul! Trevligt och mysigt faktiskt. Men det lär ju misstolkas så ingen idé o säga så. Men nu gjorde jag det iallafall. Men ni behöver ju inte misstolka, det blir bara onödigt. Jag hade iallafall en bra dag. Tack Louise! Nu ska jag fan sova. Eller iallafall snart.
Kram kram puss godnatt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!