- jag vaknar med den tanken varje dag

Hello!
Idag började jag 10 över 9, skönt! Hade matte, efter det hade vi typ heltid, men våran lärare sa att vi skulle typ prata med varandra och kasta pappersflygplan bara om vi tog upp det efter oss. Haha, werido. Nae men det var något strul med hennes dator. Sedan var det lunch. Spagetti och ketschup för mig del. Funkar alltid. Nästan. Efter det så var det spanska. Och jag tror nog inte att jag någonsinn har jobbat så mycket på en lektion. Jag och Cornet översatte allt man skulle osv. Sen var det slöjd, jag fortsatte på min mössa. Jag har kommit typ två hundradelar. Bra Ida, Bra! Naevars och sen efter skolan träffade jag min vän Louise i cirkus en halvtimma. Sen åkte jag hem och åt mellis.
Satt just och fundera på att imorgon så ska jag och några till dömma 8:orna när dom spelar volleyboll. Det skulle ta typ halva dagen. Och efter det har vi några lektioner, dock matteprov. Men det känns bra. Och sen slutar vi, och på fredag har vi studiedag. Och då ska jag förhoppningsvis vara med my best. Och på lördag så drar jag och Victoria till fjällen. Skönt! och kul!
Hoppas Frida, Hoppas!!!!

Kommentarer
Frida nord

Det hoppas jag verkligen! :D

2011-02-16 20:14:40
URL: http://ffridanord.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!