- kväll i krokek

Hej på er!
Idag i skolan så var det NO-prov. Jag vill egentligen inte säga hur det känns. Men det känns iallafall inte dåligt. Det var en crazy day i skolan men himla rolig. Slutade skolan vid halv 3. Då gick jag till Emilie. Va där i cirkus 1,5h. Sendan åkte jag till krokek med Louise. Vi typ åt. Och åt. Och åt. Och såg på torkel i knipa. Det va fett soft, fetaste filmen. Jag kom hem nu typ, ska nog gå ner och konversera lite med min mor far och farbror.
Hoppas ni hade en trevlig fredag.
Vad fasiken gör jag med munnen?`Hm.. det är en fråga ni får tänka vidare på

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!