- louise emma sjöberg

Hej på er.
Nu tänkte jag skriva lite om en av mina bästa vänner. Som är den människan som verkligen alltid får mig att skratta. Egentligen skriver jag det inte för att visa henne hur mycket hon betyder för mig. Utan för att det uppkommer rykten hit och dit om mig och Louise. Så nu kör vi. Alla ni som har hört någonting kan läsa detta innan ni tror på allt ni hör.
Det är såhär. Jag är ganska random av mig. Ibland iallafall. Jag och Louise hade ungeför 2 gemensamma vänner från början. Och dom två var egentligen inga som jag stod speciellt nära. Men jag klickade på: Skicka vänförfrågan. När jag var inne på Louises profil på facebook. Och hon accepterande, frågade vem jag var. Jag berättade. Jag tror nog att hon tyckte jag var ganska konstig, med tanke på att jag är hela 3 år yngre än henne. Men vi började iallafall prata med varandra. Mer och mer. Datumet jag lade till henne på facebook var den 4 maj 2010. Jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det. Jag måste snarare säga att det var en utav dom bästa sakerna jag gjorde under år 2010. För det ledde till något så himla stort. Men vi pratade iallafall med varandra mer och mer. Första gången vi träffades var i Fyrby. Vi kollade när Eneby F94/95 spelade mot Smedby 94/95. Om jag inte minns helt fel så vann Eneby med typ 5-3. Men det kan även ha varit tvärtom. Eftersom att vi båda är ganska blyga med nya människor så sa vi inte så mycket till varandra. Men trots det så träffades vi gång på gång på gång efter det. Jag lärde känna hennes kompisar och hon mina. Hon var verkligen för bra för att vara sann. En sån himla bra vän verkligen. Hon kändes så äkta. Vilket hon också är. Nu har det gått 9 månader ungefär. Om jag inte räknar helt fel och vi har under dessa 9 månader pratat med varandra konstant hela tiden. Från att vi går upp till att vi går och lägger oss. Egentligen är det inte normalt. Eller det kanske det är? När man väl tänker på det såhär så känns det så överdrivet på något sätt. Men det är liksom inte det. Jag är van vid att veta vad hon gör hela tiden och när jag inte vet vart hon är eller vad hon gör så funderar jag liksom på vad hon gör. Och tack vare våran nära kompisrelation så finns det endel folk som har reagerat på olika sätt. Det finns en hel del vad jag har förstått som har trott att jag och Louise är mer än bara vänner, att jag är kär i henne eller hon i mig och liknande. Vilket bara är rent jävla skitsnack. Och jag blir så himla sur. Louise ser inte ut som jag, inte alls. Hon har ganska grabbig stil och kort hår. Och bara för att hon har det så tar folk för givet att vi är kära i varandra? Det stör mig något enormt. Ska jag alltså inte få vara vän med vem jag vill och ska inte Louise få se ut hur hon vill utan att folk ska ha misstankar? Senast nu i helgen så var det någon som hade sagt till någon att hon hade sett mig och Louise strula med varandra på mc. Jag menar, hur i hela helvetet kan man SE någonting som inte ens hänt? Varför skulle jag strula med en av mina vänner? För att hon har kortare hår än mig? Nae. Verkligen inte! Louise och jag har ingen annan relation än bara vänner. Och så är det. Varken jag eller Louise är homo- eller bisexuella. Vilket man behöver vara för att två tjejer ska tycka om varandra på det sättet. Men i dethär fallet så är det inte så. Vi bådatvå är 110% hetrosexuella och är INTE intresserade av varandra.
Louise är en av mina två allra bästa vänner. Hon är en sån vän som verkligen inte går att beskriva med ord. Eller med någonting alls. Hon är verkligen för bra för att vara sann. Om jag mår dåligt, så finns hon alltid där och gör allting så mycket bättre. Och när hon inte mår bra så gör jag allt jag kan för att få henne må bättre. När vi umgås med varandra så skrattar jag nästan hela tiden. Hon är så himla snäll och rolig. Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan henne faktsikt. Jag trodde dessutom inte att jag någonsinn skulle hitta en till vän som har sån himla stor plats i mitt hjärta. Men jag trodde fel. Hon är verkligen en av dom bästa vännerna man kan ha. Jag älskar henne så himla mycket. Och jag vill inte behöva sluta umgås med henne för att folk säger att jag är kär i henne. Men det kommer jag inte göra heller. Nu vet ni iallafall hur det ligger till. För jag tänker inte umgås mer eller mindre med henne på grund av rykten. Hon är en del av mig. Hon liksom ger mig kraft. Bäst är hon. En helt underbar vän. Jag hoppas att jag aldrig förlorar dig. Det skulle verkligen krossa mig. Absolut bäsaste Louise.
Jag älskar dig vännen. ♥

Kommentarer
Kung louie

In your faces bitches!

2011-02-07 20:24:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!