- sick as hell

Hellooo Uppdatering från sjuklingen nurååå. Jag vaknade imorse och kände mig mycket bättre än igår. Men det var ganska fel.. Hade ungefär 39 graders feber. Inte alls kul! Sen hade jag världens halsbränna så jag varken kunde svälja eller prata. Fuck this säger jag bara.. Men jag mer eller mindre lever på massa olika tabletter så det är väl relativt okej. Mamma frågade mig förut om jag ville ha mat ifrån spicy hot. Mitt svar var nej.. Då konstaterade vi alla att jag verkligen var sjuk. Just nu ligger jag här med världens halsbränna och kollar på 16 and pregnant. Sorgligt program. Imorgon åker jag till björnrike med victoria. Hoppas att jag blir braaaa snart :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!