- television

Godmorgon
Godmiddag
Godkväll
Godnatt!
Nu ska jag sova. Aa eller snart iallafall. Har sprungit fram och tillbaka och försökt att få fram någon någorlunda snygg outfit men det går allt annat än bra. Men allting har sitt slut och det har även mitt klädspringande. Så nu när jag har valt kläder kan jag äntligen bege mig till sängen och ta ett djupt andetag och bara sova. Tills klockan ringer vid 06:45 imorgon bitti. Det känns mindre lockande måste jag faktiskt säga. Men men, det är väl så livet är ment att vara. Godnatt mina kära och några läsare. Hoppas ni sover gott

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!