- åt helvete med himlen

Hejsan
Idag har jag haft den sämsta dagen på länge.
Jag ska berätta för er.. Men det låter inte lika jävligt som det har varit.
Dagen började med att jag typ försov mig ett tag. Fast egentligen inte, jag var vaken. Men jag låg i sängen lite för länge. Upp, stressa. Sedan var bussen cirkus 20 minuter sen. Jo men det är ju helt okej. Fast så var det inte det. Kom till skolan, sur och arg. Och inte fan vände det. Tappade min mobil typ 2 gånger på marken. Aj. Det kändes, det vart märken i mitt finaste skal. Hade NO och lite så. Hade någon slags vikarie, såg film och svarade på några frågor. Duktiga var vi. Jag, Johan, Gustav, Jonas och Rasmus. Efter NO:n hade vi heltid. ''Läste'' hela tiden. Det gick fett bra, tror jag läste hela 3 sidor på 40 minuter eller något i den stilen. Jag var trött. Och hungrig. När lektionen äntligen slutar och vi har lunch så är det nån jävla gryta med stora fettbitar som ser ut som typ mini-ko hjärnor. Väldigt mumsigt. På lunchrasten gick jag och Frida till ica. Eller egentligen så gick vi till netto. Men det känns så jävla budget-aktigt, så vi säger att vi gick till ica. På vägen tillbaka till skolan så ramlade jag. Inte så lite. Jag typ fastnade med skon i nått jävla staket och typ ramla rakt framåt och slog huvudet i en bil och sedan studsade till marken. Alltså, jag är olagligt klumpig. Det gjorde ont, jag förlorade nog 23.000 hjärnceller. Och jag fick ont i handen och min jävla sko gick sönder. Men jag kunde inte göra annat än att bara ligga där och as garva. Jag verkligen as-garva. Sedan konstaterade Frida och jag är jag är verkligen den enda som lyckas. Men inte nog med det. När vi kom tillbaka till skolan så råkade Fridas halsduk fastna i mitt hårspänna vilket ledde till döden. Hårspännet gick alltså sönder. Fan. Fick lite smått panik men fixade det innan Frida hann blunda. Efter det tappade jag min telefon ungefär 3 gånger till. Vilket resulterade till att mitt favoritskal gick sönder. Det gick verkligen sönder. Fyfan vad det måste kännas. Vilket det gör också. Men då vart jag arg. För att allting gick så himla dåligt. Så då gick jag och pratade med Annika. Först hade hon lite smått panik och frågade hur jag mådde, om jag hade fått hjärnskakning och massa andra obehagliga ord. Men sedan lugnade hon ner sig. Sen fick hon mig att relaxa lite. Eller, jag åt godis. Vart ganska lugn då. Typ tröst-åt. Ganska fail egentligen men aja. Sen hade vi musik, då såg vi på typ scener. Kult.
Efter skolan så kom Louise och mötte upp mig. Då åkte vi till staden och mötte Alida och lämnade hennes busskort, för hon var en ängel och lånade ut det igår. Efter det gick jag och Louise till Slitage. Hittade inget. Sedan gick vi till typ jeans magasinet. Hittade ingenting där heller. Då gick vi och satte oss och chilla på rese. Sen åkte hon hem och jag åkte upp till staden igen. Träffade Victoria och köpte en tröja. Sen åkte vi hem. Och nu när jag kom hem så åt jag. Det var.... sådär. Nu ska jag bara chilla lite sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!