- fegis

Hej på er

Jag har under lång tid velat färga mitt hår rödbrunt. Redan sen innan sommaren om jag ska vara exakt. Men sen kände jag att nae, i sommar vill jag vara blond. Jag färgar hösten när jag börjar i 9an istället. Blev det av? Nej. Jag skjöt upp det. Igen. Och sen nu i vinter har det varit något som jag har tänkt på extra mycket. Men sen skulle jag ju åka till Thailand och då kom jag fram till att jag väntar tills jag har kommit hem därifrån för det skulle ju blekas något enormt där nere. Och nu är jag hemma.. Och har varit det ett tag nu. Och har även bestämmt mig för ett beslut.. Mer eller mindre iallafall.. Det velade lite mellan att jag skulle lägga i lite mörkblona slingor och så småning om bli lite ljus-brun-hårig. För det är ju snyggt! Och det andra var att bli mörk brun/röd. Vilket jag ska bli nu. Fast på samma gång som det känns som att jag har bestämmt mig så ändrar jag mig. Jag har ju varit blond så himla länge nu. Och det är ju inte det lättaste att få tillbaka denhär färgen från mörkt hår liksom. Men jag kör bara. Imorgon har jag en tid hos frissan. Är liksom nervös. Det typ pirrar. Men det ska väll bli bra.



Hehe, har dessutom lekt lite i photoshop. Och på ett ungefär så kommer det nog se ut såhär.
Ni får dock ursäkta att jag inte är nått super pro på photoshop. Men ni överlever nog.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!