- för bäst

Håkan Hellström – Här Kommer Lyckan För Hundar Som Oss
Håkan Hellström – Ramlar
Håkan Hellström – Bara Dårar Rusar In
Håkan Hellström – Den Fulaste Flickan I Världen
Håkan Hellström – Jag hatar att jag älskar dig
Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt
Håkan Hellström – Kär I En Ängel
Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i
Håkan Hellström – Man måste dö några gånger innan man kan leva
Dethär är bara nåra av dom extremt bra låtarna.
Den tionde februari tvåtusenelva så smäller det.
JAG KAN INTE VÄNTA LÄNGRE


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!