- Havanna Mamma

Hej sötisar
Just nu sitter jag och lyssnar på låten Havanna mamma med Veronica Maggio. Den är väldigt bra. Då kom jag och tänka på mina söta sysslingar Havanna och Amelia. Jag har inte träffat dom sen i somras, det känns som att det är jättelänge sen. Men det är det ju också. Men en fågel viskade i mitt öra att dom kommer till Norrköping i veckan tror jag. Dom bor i Göteborg i vanliga fall. Hoppas på att få träffa dom då!
Idag är jag hemma från skolan. Delvis för att jag har haft ont i huvudet enda sen fallet. Haha.. Och sen är jag genomförkyld och har ont i halsen. Så jag sitter även och suger på en halstablett. Jag tänkte fortsätta skriva lite inlägg om mina nära och kära och så vidare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!