- hola amigos

Tjaaa
Min morgon har ju varit lite sådär. Igår kunde jag först inte somna för jag hade så jäkla ont i huvudet. Undrar om det hade med fallet att göra? Men iallafall, fällde en tår och tyckte lite synd om mig själv. När jag finaly somnade så vaknade jag igen, sen somnade. Och vaknade.. Och så höll det på så typ hela natten. Väldigt irriterande. Vaknade väll vid 3 nån gång och kunde inte somna om för jag hade så ont. Sen somna jag iallafall och sen gick jag väll upp vid 8 eller nått sånt. Kul, verkligen! Men när jag gick upp så tog jag nåra tabletter och told my mom and dad. Pappa ringde till sjukhuset och pratade lite med dom osv. Men det svaret dom gav han var att jag skulle undvika att kolla på en skärm. Inte riktigt så, men ungefär. Men jo tjena, jag kan inte gå ut ikväll. Jag kan inte sitta vid datan, se på film eller hålla på med telefon? Naej, det rådet var inte alls bra. Jag är medveten om att det blir bättre om man inte typ sitter vid datan och ögona får koncentrera sig och aa allt vad det är. Men det är fett värt det. Men aja, eftersom att min kära mor har fyllt 40 bast så ska vi fira henne idag. Det kommer massa folk hit och så. Vilket ska bli himla roligt och trevligt! Hoppas bara att mitt huvud håller. Just nu går jag och städar i typ slow motion. Tur att jag har världens bästa syster som hjälper mig. Men nu ska jag väll gå back to work så att säga. Jag skriver nog mer senare.
Hoppas ni får en bra dag, kram




Världens sötaste och bästa syster

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!