- okej okej..

Hello my lovely friends.
Aa ni som inte är mina vänner behöver ju inte ta åt er av det jag skrev över.
Nu är det som så. Att imorse gick jag upp klockan 8. Då gick jag upp, fixade mig och sedan kom min kära, söt farmor och hämtade mig. Och sedan skjutsade mig till skolan. När jag kom till skolan så hade vi matematik. Fan vad kul det låter, matematik. Ae, men iallafall, vi hade matte. Kom in i klassrummet, ögona log och sedan gick jag och satte mig brevid Jimi and the gang. Efter det hade vi engelska. Jobbade som tusan! Riktigt duktig kände jag mig. Likaså på spanskan. Har nog inte arbetat så mycket i spanska på... Väldigt länge. Efter det var det syslöjd. Det gick också ganska bra. Jag kom fram till att jag ska göra en tygpåse. Haha, känns väll egentligen lite sådär. Typ för lätt men jag får väll göra något extra.
Efter skolan så åkte jag till staden och träffade min underbara vän Louise. Jag skulle köpa ett kontantkort men kom sedan på att jag glömde mitt bankomatkort hemma. Fyfan vad fail. Men det är väll precis som vanligt. Tog halv 5 bussen hem. RAMLADE när jag gick hem från bussen. Skrapade typ upp knät. Det måste ha sätt jävligt roligt ut.. När jag kom hem så åt vi. Sen satte jag mig här och så har jag gjort lite saker och sisodär. Haha eller nae, jag har inte gjort så mycket. Men ni kan ju få tro det iallafall.
Jag känner dig. Tror jag. Jag känner den riktiga du. Fast det är inte den du som jag känner som är du längre. Så man kan säga att jag kände dig. Jag kände den andra dig. Men inte den nu är nu. Tror jag inte. Eller jo, lite kanske. Men jag trodde faktiskt inte att du var en sån härn jävla bitch. Oj, vad grovt det blev. Men det är så det blir ibland. Egentligen är det ingenting som jag borde bry mig om. För det är ingenting som har med mig att göra. Men fy. Så himla taskigt. Det är så det fräter på även mitt hjärta. Fy.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!