- SOLSIDAN

Lovar du att vara ärlig? Kanske hihi
Du heter: Idisen
Vad tror folk om dig? Att jag är lite tappad kanske
Vad får du oftast komplimanger för? Ögon och att jag har vita tänder? haha
Vad säger du för att imponera på någon? Ehm jag vet inte, brukar inte försöka imponera på nån xd
Brukar du skratta för dig själv? Händer väll typ. jämt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? :(<3
Äger du några Converse? Mjo cirkus 10 styck
Var bor du? Norrköping typ
Trivs du där? Ja absolut!
Är du allergisk i mot något? Nono
Har du haft sex idag? Självklart, varje dag
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Ida!
Antal timmar sömn inatt? 23 h ca
Sov du ensam? Nja, Sigge var där
Brukar du komma i tid? Beror på
När mår du bra? När jag är med mina venner
När blev du fotad senast? Idag
Hur känner du dig nu? Lite trött, annars väldigt rolig
Vanligaste färg på dina kläder? Black
Vad tycker du om fötter? Usch usch
Vad saknar du? Alida och Jenny!
Rakar du benen? Nae aldrig gjort
När brukar du oftast gå och lägga dig? Typ 8,9
Är du blyg? Ja som ett as
Sysslar du med någon idrott? Aa jag brukar sitta vid datan och spela sims och så. Jag har hört att man tränar huvudet väldigt mycket då
Vill du hellre ha mail än brev? Känns som att mail är mer modernt nu för tiden
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, vet inte
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Knolla
Är du nöjd med ditt liv? Ja absolut
Är du bortskämd? Lite kanske
Vad gör du i morgon? Skolan sen vet jag icke
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det går i perioder
Vad längtar du till? Håkan!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag har världens bästa vänner
Vad använder du för shampoo? Loréal 
Vad är det finaste du fått? Har fått mycket fina saker
Hur gammal är du? Femton, snart sexton
Tycker du om någon just nu? Jag tycker om en hel del människor
Om fem månader: Sitter jag med mina underbara vänner Louise, Calle och Victoria i krokek och kollar ut över vattnet..... Haha, ae asså jag skojar. Ingen aning
Du samlar på: Inget
Gröna eller röda äppeln? Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Victoria. Eller Louise
Gillar du golf? Ja
Vilken tid gick du upp idag: 7
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Ja absolut
När grät du senast? Det spelar ingen roll....
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta med mina närmaste vänner och åka till Stockholm och shoppa loss
Bär du glasögon eller linser? Nae
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Beror på 
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Beror på
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? När jag är utomlands och på sommaren ja
Är du bra på att laga mat? Ja
Hur vig är du? Jag är väldigt vig
Är du musikalisk? Jaa..
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet faktiskt inte
Tycker du om sushi? No
Bor dina föräldrar tillsammans? Jo
Har du tandläkarskräck? Nae
Har du någon gång gråtit dej till sömns? NJamajojelaka

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!