- TELIA

HEllO
Idag gick jag upp sisodär 7. Gjorde det vanliga och sedan tog bussen till skolan.
Heltid-Svenska-Lunch-Matte-Engelska-SO.
Det var allt. Slutade 14:20. Då åkte jag till stan och köpte ett kontantkort.
Träffade han hon den det. Till slut vart det en fika på kupolen. Eller, inte på. Men i.
Med min kära vän Alida. Plus Bea och Mimmi. Och en tjej som jag inte vet vad hon heter.
Dåligt av mig. Men det är som sagt inte lätt när det är svårt. Sedan vidare till donken. Coolt. Helt sjukt.
Sedan gick jag och Alida hem till henne. Hämtade bio-kuponger och kissade. Sedan till staden igen.
Den här gången gick vi på bio. Hihi, det var roligt. Sedan åkte jag hem och pratade med min
bästa vän i telefon. Vi la precis på. Nu pratar jag med min andra bästa vän. Fast. Det finns egentligen
bara en bästa vän. Och det är Victoria. Men Louise är en av dom bästa. Helt klart. Hon är en av mina bästa.
Dom två är mina absolut bästa. Gud vad glad jag är att jag har dom. Hoppas dom vet det. Men det borde
dom väll nästan göra vid den här tidpunken? Eller jag vet inte. Hoppas dom gör det. Nu gör dom det.
Och nu ska jag gå och lägga mig i min sjukt underbara säng och prata med Louise om min dag.
Och hon om hennes. Det är så skönt att bara ligga och prata. Det är tur att det finns telefoner.
Vad skulle man annars göra liksom?
Aja, godnatt alla sötisar. ♥
Fin tapet tycker jag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!