- vad blir detta för år

Tja ba
Just nu sitter jag här i min datorstol och lyssnar på en låt. Jag har lyssnat på den låten om och om igen i 2 timmar nu. Den är liksom skön. Jag gillar den. Sitter även här och tycker väldigt synd om en tjej. Men några namn bör ej nämnas. Imorgon fyller min absolut bästaste vän 16 år. Så det blir att umgås med henne och annat trevligt folk. Jag åkerkommer så att säga.
Det känns som att jag bara blir snyggare och snyggare på varje bild. Not.
Här är en länk till den extremt bra låten:
http://www.youtube.com/watch?v=Tg4u7ko333U

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!