- Hela livet var ett disco

Hej på er!
Insåg att min statistik ökade med cirka 40 unika pers, så jag slår till med ett till inlägg.
Jag har så mycket blandade känslor inom mig just nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag är glad och ledsen på samma gång. Jag kan verkligen inte fatta att jag aldrig kommer att gå på enebyskolan igen. Okej, nu på sista tiden har jag inte tyckt något vidare om skolan.. Men endel lärare och nästan alla 9:or. Helt jävla sinnes sjukt. Mina ögon blir helt tårfyllda när jag bara tänker på det. Och jag fällde just min första tår! Jag tycker inte om att gråta, och jag gör det inte allt för ofta. Men det här är känslosamt. Just nu sitter jag och lyssnar på Markus Krunegård och försöker tänka på annat. Och det går väl helt okej bra ändå. Imorgon har jag dock ingenting annat att tänka på.. Fy :( Jag kommer verkligen sakna er allihopa! Och jag tycker om er så himla mycket! Speciellt 9B. Jag hoppas att ni lyckas med det ni vill och att ni får en bra framtid så kanske vi ses. Tjarå vi ses helt enkelt. Den meningen skulle kunna hålla för all tid. Men den skulle även kunna hålla för några dagar. Eller veckor.
Jag tycker verkligen om er.
Underbara 9b

Kommentarer
emilia

ps cs3! :D glömde visst skriva det haha :)

2011-06-16 09:48:27
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!