- iPhone 4

Hej på er.
Just nu så sitter jag här med min aldeles nya vita iPhone 4. Åh jag är så himla glad! Dock så tog det lite tid att hitta en. Eftersom att det var slut precis överallt förutom på expert! Hann med en lunch på maxi med mormor och morfar också. Nu ska jag gå ner och fika med mamma. Efter det ska vi på handledarkurs. Snart är det ju dags för mig att börja övningsköra!
Btw, såg att någon hade frågat om hur jag redigerar mina bilder. Jag kan berätta det lite senare men just nu har jag inte tid! Hoppas att det går bra iallafall.
Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!