- jag slutar nian

Hallå.
Dom senaste dagarna har spenderats med en underbar klass och andra nior. Det är först nu jag verkligen börjar inse att allting är slut. Det är fucking slut. Jag kommer aldrig mer vara i A02 och ha lektion. Jag kommer aldrig sitta i korridoren och vänta på att lektionen ska börja. Jag kommer förmodligen aldrig träffa endel personer i klassen igen. På samma gång som jag tycker att det är hur skönt som helst med sommarlov och det ska bli superkul att börja gymnasiet så tycker jag att det är förjävligt rent ut sagt. Det känns ju lite sådär måste jag säga. Men det finns inte så mycket att göra. Bara att gilla läget helt enkelt. Jag vill bara tacka för dom här 3 åren. Dom har varit så jävla awesome som dom bara kunde bli! Självklart har det funnits dåliga tider med intriger med mer. Men det har inte hindrat mig från att skratta. Imorgon är det skolavslutning, och jag kommer inte kunna hålla tårarna inne. Tyvärr.. Men återigen, tack.

Kommentarer
frida nord

fan vad jag kommer sakna alla.. vi får gråta tillsammans <3

2011-06-15 20:04:53
URL: http://ffridanord.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!