- Varför är det så svårt att säga nej istället för ja?

Lördag: Kom hem från landet runt 2 tiden. Fixade, packade m.m. Sen åkte jag till Louise och sov hos henne. Vi gjorde väl inget speciellt. Kollade på 3 filmer typ. Eller 2..
Söndag: Kom hem från Louise, åkte till farmor och farfar och firade farfar som fyllde år. Grattis återigen! Sen senare på kvällen så åkte jag in till eneby och träffade Linn, Johanna och Becca. Då åkte vi till Smedby och träffade Ludde, Fille och Jesper. Och några mer, men jag kommer inte ihåg namnen. Vi åkte till fotbollsplanen och typ satte upp ett tält och bara chilla. Det var bestämt att vi alla skulle tälta men jag och Johanna åkte hem till henne och sov istället.
Måndag(idag): Vaknade hos Johanna, strax efter det kom Becca. Vi satt i soffan fram tills typ halv 2 eller något, då jag och Johanna åkte till Smedby igen för att leta efter Beccas nyckel som vi inte hittade. Sen åkte vi hem till Johanna och såg på en film. Sen åkte jag hem till mig. Åkte bara hem och vände typ. Sen åkte jag ner till livsan och träffade Andrea och Nicole. Skit länge sen! Vi typ gick. Och gick. Och kollade på fotboll och pratade! Sen åkte jag hem och åt och sen kom Victoria. Då åkte vi ner till glan och satt där och pratade ett tag. Sen åkte jag hem och nu är jag hemma. Ganska skönt faktsikt. Ska nog lägga mig ganska skapligt idag för jag ska upp imorgon och träffa Agnes! Det ska bli så himla roligt för jag har inte träffat henne på evigheter känns det som. Men nu orkar jag inte skriva mer.. Byee
Bilder från igår
Bild från idag på Andrea's söta hund!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!