- fredag

Halloj.
Bloggen känns så extremt onödig just nu, det är därför jag aldrig uppdaterar.
Men i onsdags så åkte jag hem till min vän Oliwia och klippte hennes hår. Precis, jag klippte henne.
Varken jag eller hon trodde på det först men jomen. Hon sa att det vart bra och att hon vart nöjd så
jag får väl lita på hennes ord helt enkelt.
Idag är det fredag. Vilket är så otroligt skönt, skolan är inte speciellt chill just nu.
Men idag iallafall. Slutade skolan vid halv 2 ungefär. Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på Veronica Maggio.
Helt okej om jag får säga det själv. Nu ska jag gå ner och hjälpa min pappa att skära sallad. Min mamma är
i Stockholm med några kompisar över helgen. Så det är bara jag, pappa, Olivia och farfar hemma.
Så nu ska jag hjälpa till med maten. Det blir grillat. Gott. Efter det ska jag åka till Krokek till min mycket
goda vän Louise. Jag ska antagligen klippa henne med. Men det är inte säkert. Kanske iallafall.
Hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll. För det kommer iallafall jag få. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!