- våfflor

Tjooo
Haha, det var ett tag sen jag uppdaterade såg jag nu, men aa.. Så kan det gå helt enkelt.
I fredags var det våffeldagen, jävligt chill.Åt våfflor i skolan och sedan på coop. Kvällen spenderades med the worlds gratest. Eller hur det nu stavas. Calle, Louise och Victuuuria. Himla roligt, även att vi inte gjorde så mycket. Sen sussa jag hos Loisen. Igår vaknade vi och åt våfflor. Vid 2 åkte jag hem, när jag kom hem så typ sminkade jag mig osv. Sen åkte vi till the family Forsberg. Himla trevligt! Kom hem inatt nån gång efter 12. Idag har jag bara hunnit gå upp och sätta mig här. Dagens planer: äte våfflor. Haha, illa fan. Men min kära morbror fyllde 30 år i fredags så vi ska fira honom idag. Grattis ponken! Men nu ska jag gå och se om jag hittar någon frukost.  VI HÖRS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!