- vecka tretton

Helt sjukt att vi går in på vecka 13 imorgon. Så himla fort tiden går. Bara 3 veckor kvar till påsklov!
Jag bara måste säga att Johnossi – Roscoe är nog fan min nya favoritlåt. Nu på sistone så har jag gjort ett ny spellista på spotify. ida nollelva heter den. Här är en länk. ida nollelva. Jag har alltid haft väldigt bred musik-smak så att säga. Vilket man nog ser ganska väl i spellistan. Fast listan är relativt ny så det är inte så många låtar på den. Än. Men som ni alla vet så är jag ju ett väldigt stort fan av Håkan Hellström. Men jag har ingen Håkan-låt i den listan.. Vilket känns tragiskt. Men jag har en lista där det bara är mina favorit-Håkan låtar. Här är den: håkan my love <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333. Dock är det lite överdriv med ''3''.
Men det är inget man behöver lägga ner energi på.
Den här veckan i skolan så har vi inte så mycket. Eller.. Spanska prov och nyhetsläxa. Men det känns ändå helt okej faktiskt. Så ska vi(min musik-grupp) även filma till våran musikvideo. Vi börjar få lite ont om tid, ändå så ligger vi typ först i klassen. Men det är bara att köra på. Hoho.. Nae nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag slutar här.
Bye

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!