- Förlåt för den dåliga uppdateringen

Men det är faktiskt så att jag var hemma från skolan igår. Jag typ spelade sims hela dagen, haha. Så jävla chill. Idag kände jag att jag va tvungen att gå till skolan för att jag ville inte missa så mycket. Det va en ganska seg dag tycker jag. Sen när jag kom hem så typ åkte pappa och jag till apoteket. Det är nämligen så att jag troligtvis har fått magkatarr. Det beror typ på stress och oregelbundna mat-tider. Så det är inte speciellt kul. Jag får typ skitont i magen när jag inte äter på vissa tider och så.. Men nu har vi köpt massa tabletter som förhoppningsvis kommer hjälpa mig på bättringsvägen så blir jag nog bra snart. Men nu ska jag spela sims. Vi hörs kanske senare eller imorgon!
Miss Li – Om du lämnade mig nu

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!