- Godmorgon världen!

Heej på er sötisar!
Just nu sitter jag och lyssnar på Britney Spears. HÖGT! Jag vaknade för någon timme sen och jag har bara hunnit med att äta frukost. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska nog duscha och fixa iordning mig lite och sedan åka lite moped med min far. Efter det så ska jag på födelsedagsmiddag hos farmor och farfar. Efter det så ska jag kolla på match inne i Eneby. När Krokek spelar mot Eneby. Det ska bli riktigt spännande och jag vet inte riktigt vem jag hejar på.. Eneby och Louise kanske? Aja, vi får väl se! Jag skriver nog mer under dagen!
Kramkram
Snygg bild på mig och Victoria, hihi

Kommentarer
Victoria

jag joinar att kolla på matchen sen kåmpis, är du hemma? kan jag ringa?

Bodypalace

god morgon

2011-05-08 13:43:12
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!