- Hey there Delilah

Godkväll.
Idag var det en ganska bra dag. Jag höll humöret uppe hela dagen iallafall. Däremot sen jag kom hem så har jag bara gjort inget. Jag solade i ett tag. Men det var så otroligt tråkigt så jag orkade inte mer. Jag gick upp och satte mig lite vid datan, gick ner. Kollade vad resten av familjen gjorde. Gick upp, ner, upp, ner. Sen kom jag på att vi ska ha svenska prov på torsdag som jag verkligen behöver plugga till. Så kände jag att stressen kom och anföll mig. Den stressen som jag inte borde stöta på under den här perioden. På grund av magkatarren och det. Trots att jag mår bättre så tappar jag extremt mycker hår. Vilket inte alls är roligt. Jag börjar undra om jag snart har något hår kvar. Annars köper jag mig en snygg peruk. Det var allt jag hade att skriva. Jag vill se på big brother och sova. Jag längtar INTE tills imorgon. Bye bye
Några drag genom håret resulterar till det här. Sjukt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!