- icecold

Tja! Igår var det ju valborg, och på dagen så var jag på Kolmårdens djurpark. Det var himla roligt och jag tog en hel del bilder som jag kan visa lite senare. Efter det så åkte jag hem till Louise. Och kvällen spenderades hemma hos hennes grannar. Idag gick vi upp och fixade oss och sen åkte vi in till stan och kollade på första maj tåget. Förhoppningsvis så vart det nåra bilder där med som jag lägger in senare. Nu är jag hemma helt stelfrusen så jag ligger i soffan och försöker tina upp på samma gång som jag kollar på Disney channel. Skriver mer sen, kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!