- nationella prov i matte

Hello!
idag började jag vid 8.20 med nationella prov i matte. Det höll på till halv 10 typ. Sen hade vi lite svenska. Då gjorde vi något papper typ. Efter det så var det lunch. Potatisbullar, det var ovanligt gott idag. Och det passade ju bra! Efter lunchen så hade vi heltid, så målade jag på min ansiktsmask. Sedan engelska, då läste vi någon mycket intressant text. Efter det hade vi SO. Då såg vi på film, så det var ganska kul. Eller det var inte kul, men det var skönt. Efter skolan så mötte jag upp min underbara vän Louise. Vi gick hem till hennes syster och bara pratade. Det kändes ganska skönt att träffa henne med tanke på att jag inte har träffat henne på ett tag. Vid 5 så tog jag bussen hem och då hade min OnePiece kommit. Ååh, så himla skönt!
Och imorgon så ska vi samlas vid 9 på skolan för att åka på teater som slutar 12.20 och efter det så slutar vi. Det ska bli så himla skönt! Men nu ska jag läsa lite bloggar, vi hörs nog senare.
Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!