- Svar på frågor

Från: Alice
1, hur länge har du bloggat/varför började du?
2, om du fick en önskan som kunde gå i uppfyllelse, vad skulle du önska?
3, har du bieber fieber¨for reaaaal?
4, bästa jb låten?
5, ska du sommarjobba i sommar?
6, bästa årstiden?
7, saknar du ditt blonda hår?
8, seriöst nu, skulle du kunna ta en kula för någon? säg inte ja för att det ska låta bra tack. 
9, är du rädd för något/din största rädsla?
10, ditt största intresse?
11, en plats i världen du vill besöka mest av allt?
12, din favoritlåt?
13, visst är inte jb p12a?
14, är du kär?
Svar:
1, Alltså, jag började att blogga för några år sedan. Och så har det gått lite till och från. Och nu vet jag faktiskt inte varför jag bloggar. Jag tycker om att ta bilder och visa bilderna.
2, Det skulle nog vara att vinna typ 100 miljoner
3, Direkt efter jag hade sett filmen så hade jag garanterat det! Nu har det lugnat ner sig lite men tycker fortfarande att han är bra såklart.
4, Det måste nog nästan vara U smile!
5, Alltså, både ja och nej. Jag har fått ett jobb hos min mormor och morfar som jag kommer jobba på nu, men inte bara på sommaren. Så ja.
6, Sommar lätt!
7, Njae inte så mycket faktiskt
8, Det är en väldigt svår fråga, för om man verkligen tänker efter så vet man inte riktigt. Alltså jag vet inte hur jag skulle reagera i en sån situation. Men om någon av mina närmaste skulle dö så skulle det förstöra mig helt och då är det frågan om man verklgien vill leva med den smärtan varje dag eller om det är bättre att liksom.. dö. 
9, Jag är rädd för hajar. Usch, tycker inte om dom!
10, Jag gillar att hålla på med saker inom media, typ kamera, dator, tv osv. 
11, Jag vet faktiskt inte! Men jag vill gärna åka till USA någon gång innan jag dör.
12, Hm.. Svårt! Men det är nog typ The show must go on - Queen eller typ Nothing else matters - Metallica. Fast just för tillfället är det Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck och Miss Li.
13, Nej det är han verkligen inte! Och dom som säger det är bara avundsjuka!!
14, Nej jag är inte kär.



Från: Victoria
1. Vilket land kommer du ifrån?
2. Vilken hårfärg trivs du bäst i?
3. Vad ska du göra i veckan?
4. Vad ska du göra i augusti?
Svar:
1. Sverige, haha!
2. Brunt faktiskt
3. Hm.. Jag har inte alls mycket planerat så jag vet faktiskt inte!
4. Åka till Cypern med diiiiig! :D



Från
: Malin Forsberg
Vart kommer din vita poncho ifrån som du fick i påskpresent?
Svar: Den kommer ifrån Gina Tricot!



Från: Julia
Hur många besökare har du per dag?
Svar: Oj haha, det är inte alls många! Det skulle kunna bero på att jag inte uppdaterar så mycket och att jag började blogga relativt nyligen. Jag har ca 70 st unika per dag haha!



Från: Anonym
Hur chill är du?
Svar: Jag är fett chill!  



Från: Lina
1. Går du i någon sport, i såfall vilken?
2. Är du oskuld?
Svar:
1. Nej inte för tillfället.
2. Det svaret väljer jag att hålla privat.



Från: Robin
1, kebab eller gyros?
2, tomat eller gurka?
3, shakira eller lady gaga?
4, ifk norrköping eller sleipner?
5, dreads eller sidecut?
6, coca cola eller fanta?
7, gröna eller röda äpplen?
8, strut- eller bägarglass?
Svar:
1. Bådatvå faktiskt, dock kebab om det är kycklingkebab.
2, Gurka
3. Båda är bra men jag får nog välja Gaga!
4. IFK Norrköping
5. Bådatvå är himla coolt faktiskt!
6. Cola!
7. Gröna
8. Bägare


Från: Robin
1. Om du har ett äpple, vill du dela det med mig?
2. Vad har du för känslor nu när Al Qaida-ledaren Usama Bin Ladin är död?
3. Hur många barn vill du skaffa dig och när i så fall?
Svar:
1. Sure!
2. Hm.. Jag har inte så mycket känslor kring det faktiskt, men det är väl bra..
3. 2 eller 3 när jag är över 24 år


Från: Anonym
1. Vem är din allra bästa vän?
2. Vem är du mest med i skolan/ på fritiden?
3. Kan inte du länka din spotify lista?
4. Vad ska du göra i sommar?
5. Vilka gymnasien har du valt? 
Svar:
1. Min allra bästa vän är Victoria. Vi har känt varandra hela livet och hon är som en syster för mig. Men Louise är också en väldigt väldigt bra vän till mig.
2. I skolan så är jag mest med Cornelia och Frida. På fritiden är jag nog mest med Victoria och/eller Louise.
3. Jag har ganska många olika listor, men visst kan jag det. älska livet barra, ida nollelva, ida sommar, take it easy och bästa håkan barra, dom lyssnar jag mest på.
4. Jag ska åka till Cypern i augusti, annars har jag inga andra planer, bara leva livet och ta dagen som den kommer tror jag nog!
5. Mitt första val är Samhäll - Media/Journalistik på John Bauer, som andra valde jag Media på John Bauer, som tredje och fjärde Frisör och Stylist på Kungsgård.


Från: Emma
1. Favoritbutiker?
2. Kläder du tror att du kommer använda mycket i sommar?
3. Något du aldrig skulle ta på dig?
Svar:
1. Det är nog cubus och monki för tillfället.
2. Jeansshorts!
3. Typ en lång skinn-kappa..


Från: Azra
Vilket gymnasium/linje blev det på första valet?
Svar: Samhäll - Media/Journalistik på John Bauer!



Från: Eddie
Tja, äre bra?
Svar: Tja Eddie! Jadå det är kanon, hur är det själv?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!