- Filosoferar och funderar

Tjenamors, jag sitter nu här. Har precis spelat Buzz med min syster och hennes kompis. Ska aldeles strax gå ner och fixa lite middag tänkte jag. Kollar igenom facebook lite, som vanligt. Och så är det två personer vars iPhone har gått sönder. Och jag menar, det suger ju häst när ens telefon går sönder. Men sen skriver dom även att iPhone suger och det är så jävla sämst och hit och dit. Antagligen var det ju inte så jävla ''skit'' om man köper sig en iPhone 4 när man innan har haft en iPhone 3. Alltså bara för att den går sönder så är det typ den ''sämsta telefonen som finns.'' I vanliga fall är det inget jag brukar tänka på eller ens lägga märke till, men eftersom att jag inte har något att göra precis nu så tänkte jag lite på det. Det finns säkert telefoner som är bättre än iPhone, det kan jag nästan garantera. Men så jävla sämst är dom inte. Och jag menar, alla telefoner går ju sönder. Även om det är en HTC, iPhone eller en Nokia 3310? Nae det tycker jag är lite irriterande faktiskt. Jag tycker inte om när folk säger saker utan att tänka. Även att jag själv gör det typ.. hela tiden. Men inte om riktiga saker liksom. Nae nu börjar jag haka upp mig på det här för mycket så nu slutar jag skriva.
Hej då!
Här är en bra låt:
http://www.youtube.com/watch?v=SRTz4ItTjNU

Kommentarer
Anonym

Smsa 0738566180

2012-06-23 17:31:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!