- Photos

Hello!
Lite kass uppdatering men det finns lite viktigare saker i mitt liv just nu än bloggen. Delvis sims. Jag drar veckan lite kort:
Måndag- Ullared
Tisdag- Sjuk
Onsdag- Stan med Carro i åratal
Torsdag- Stan med Caroline
Fredag- Träffa Frida, Johanna och spela sims.
Jag stängde precis av sims, tror nog att jag ska sova lite nu. Imorgon ska jag antagligen åka till Louise, men det är inte riktigt bestämt än.
Och btw så har vi haft fotografisk bild och digitalt skapande i skolan nu torsdag och fredag och det har varit skitkul. Jag och Caroline har fotat varandra typ överallt. Kulkul! Jag får inte lägga ut några bilder på henne utan hennes tillstånd och jag orkar inte skriva till henne nu, haha. Så jag lägger inte ut några bilder på henne!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!